Arbetslös!!

Är nu arbetslös på riktigt.. Känns rätt så bra än så länge eftersom jag jobbat mer än heltid hela sommaren och var till arbetsförmedlingen tidigt i morse så känner mig inte arbetslös än. Har även suttit och ringt efter arbetsgivarintyg till både höger och vänster..Men i slutet av veckan hinner man väl bli less och känner sig som en looser igen.. :P

Dock gick inte mina lärlingsplaner igenom eftersom jag måste vara över 25 eller ha varit arbetslös i tre månader först... SUCK! Som vanligt får inget vara enkelt heller...

Lägger in lite bilder på hallen som vi målat om

Som Danne sa; Epilepsiframkallande tapeter!




Här kommer den otroliga förvandlingen :P





Hehe, måste även lägga upp en bild på snyggingen min :P






Mitt allt<3



Sist men inte minst!
Vill sända en hälsning till Emma och Maja att ha de så kul i NYC!!! Hade oxå vilja följa med men fanns ingen billig sista minuten! Happas att ni får en jättetrevlig vecka!!!


Kommentarer
Postat av: Linus

Nu börjar det ju bli riktigt fin:)

2009-08-17 @ 17:32:09
Postat av: Linus

fint*

2009-08-17 @ 17:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0