Hemma igen

I Fredags kväll drog Danne och jag iväg i Dannes fars husbuss. Första anhalt var enviken där the refreshments spelade. Dock regnade det hela kvällen.. :/
   Sen på lördag funderade vi på att åka till orsa, men bussen var så slö och drog så mkt soppa att det skulle ta så lång tid att åka dit och kosta så mkt, så vi bestämde oss för att åka neråt i igen.
  Till slut kom vi fram till att varken han eller jag hade varit i Ludvika. Så vi styrde kosan ditåt, blev dock jättebesviken då vi upptäckte att de var absolut ingen kul stad och fanns inget att göra. Plus regn...
  Så vi åkte vidare till Norberg, käkade mat på restaurang och firade 5 år tillsammans! :)
  Idag åkte vi hem och stannade till lite i avesta. Spökstad! Inget öppet och inge folk!
Men sammataget blev det en väldigt kul och mysig helg. :)

Älskar dig Daniel Lundberg! :) 

Kommentarer
Postat av: Linus

oj är det så länge:P jag får gratulera lr vad man nu ska gö:P

2009-08-31 @ 19:03:05
Postat av: Elin

Grattis till er :) Jag känner mig så hemsk som inte hör av mig, men ja hittar inte orken. Och ja är så där äckligt kär så ja aldrig är hemma. :( Hoppas ni har de bra!

2009-09-01 @ 02:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0