All alone

  Är ensam hemma eftersom Daniel är hos Anders och Ecce. Vandrade ner till dem och sa hej innan jag åkte hem i bilen Daniel tagit dit. Skulle egentligen hem och sova eftersom jag ska jobba i morgon, men har ju blivit lite bortskämd med många sovmornar nu så kan inte somna ikväll. Måste bara säga GUD VA SNYGGT de va hemma hos Anders och Ecce! Skulle ta miljontals år innan vi fick de så fint här! 
 
   Sitter och tittar på månen...

 Jag körde över en räv idag. Det första djur jag kört över! (Och förhoppningsvis det sista) Blev så rädd! Och när Sandra skulle försöka ha ihjäl den efteråt och pinnen gick sönder tyckte jag så synd om den. Egentligen kanske den inte led, den kanske var död, men den spratta så jäkligt att vi blev nervösa och trodde att den levde. Ska inte tänka mer på den stackarn som ligger på sidan av vägen vid Gysinge och blir uppäten av myggen...
  
  I morgon jobbar jag kort-dag. 08-13. Alldeles lagom. :) Dock roligare att jobba kväll än morgon, men man överlever. På måndag bär de av till Södra Brunn. Då ska man bli kock i några veckor. Tänk vad många yrken man testat!

* Servitris
* kock
* bartender
* grävmaskinist
* traktorförare på torven
* trädgårdsmästare
* Vårdare inom äldreomsorgen

 Tror de var alla. Känns som rätt många för att ha gått ur skolan för ett år sen! Haha..
Antagligen blir det många fler innan jag listat ut vad jag egentligen vill bli, vilket jag ännu inte vet...

Nu kanske jag kan somna. Ska ge det ett försök. Samt se om karln lever än.

Goood Natt!!!
 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0