Jägermaister och kakor..

haha, skojja bara Manne.. :P

Kom just hem ifrån ön. Jag är lite äldre och klokare än de andra barnen så jag åkte hem i tid så jag orkar upp och jobba i morgon. :)

Kallt å tråkigt var det idag. Var inte alls sugen egentligen, men niklas kom förbi och då blev de genast lite intressantare eftersom att jag slapp köra. Var nykter, men hatar att köra när de är så mkt bilar och skit. Olyckor händer så fort...
Gjorde mummsiga kycklingmackor till oss oxå. :)




När de är kallt, vännerna går in och Daniel står å röker. DÅ är det dax att åka hem igen.

Bjärven efterfrågade lite bilder på huset. Här kommer nya updates. Gjorde om i badrummet i fredags/lördags.
Så hära blev det

Före




Efter




Något jag blir less på och inte fattar är hur vissa tänker. Om de ens tänker. Min andra hälft hör dessvärre till dessa människor.. M fl...Suck!

See you later!

Kommentarer
Postat av: Linus

De vart ju riktigt fint de där:)

2009-07-22 @ 18:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0