Måndag

Idag har jag varit på Södra Brunn och lagat mat. Har jobbat heeela helgen :S Jobb,jobb, jobb.. Ska inte klaga, men kan bli jobbigt ändå. Spec när man vet att vovven sitter ensam hemma i hundgården och skäller hela dagarna.

Väntar på att danne ska komma hem! Han åker innan mig, och kommer hem senare, mkt senare än mig. Han jobbar 8-20 på ovako i hofors, så de blir ganska långa dagar för honom där.  Och jag får fixa allt här hemma under tiden.
Idag känner jag mig duktig. Har klippt halva gräsmattan (orkade inte längre) :P, vare å handlat, diskat, lagat mannagrynspudding och saftsås, diskat igen, dammsugit här uppe och nu tar jag de lite lugnt. :)

ska gå och duscha nu... 

GRATULERAR JOHN OCH THERESE TILL DERAS LILLA OLLE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0