Nystartad

Precis skaffat min första Blogg!
Undrar hur detta kommer gå då man är lite bortkommen på denna fronten.. :P
Man lär sig något nytt varenda dag. :)

Idag är en skitdag, en sån där dag då man överhuvudtaget inte skulle ha behövt gå ur sängen. (Vilket vi nästan lyckades med då klockan var nästan halv elva innan jag släpade mig upp...) 
  Regnet forsar ner, träden blåser ner och humöret åker ner i botten. Måste släpa undan trädet som landade så lägligt mitt på vägen, innan jag kan åka och jobba. I morgon. Alldeles för snart. Visserligen trivs jag bra på jobbet, men ändå äre skönast att vara ledig! :P
 Nu ska jag gå ner och kika på vad Daniel håller på med. Han ska försöka dra lite vattenledningar till det planerade köket på nedervåningen.
 Hoppas att det blir ett färdigt kök någon gång även om de känns segt just nu... 
   
Lite bilder ifrån vårat hus! 

Köket
innan rivningen



Kändes så sunkigt att bara visa de sämsta delarna så måste ju visa något som åtminstonde ser okej ut. :P

Vardagsrummet 
           Före                                              Efter


Sovrummet
       Före                                                                          Efter
 
/Terese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0