utvilad efter helgen?

Knappast!
En anledning till att jag inte ska dricka är att jag blir alldeles för full och då spyr jag och sen mår jag skit hela dagen efter. ORKA!
Blir så less på mig själv. Hade vela gjort massa saker i helgen men nu ligger man här döende på soffan och tkr synd om sig själv istället. Men de går ju över iaf... :P

Hade tänkt åka och hälsa på john, therese och olle men tror att det får vänta tills nästa helg, får kolla med dem om de går bra då.. :)

Igår vart det full rulle hela dagen. Farmor fyllde 85 år, så vi var dit och käkade lite tårta. Sen sa pappa att det var "lill-crusing" i hedesunda på kvällen innan de skulle åka på fest vid sandsnäs. Som tur var fick vi följa med dem och åka.  Hittade på Anna-Lena och Gunnar som oxå följde med och crusade. Haha, ingen aning om hur de stavas... Sen åkte vi hem till dem och satt i deras "kuvös" och drack öl. Var rätt så kul faktiskt! :) 
 
På Sandsnäs var de rätt så mkt folk. Skojjigt att komma ut lite. :)

Nä nu ska jag jobba i tolv dar i sträck så nu blire inge nöjen på ett tag. Inte förren på tisdag iaf.. ;)

Toddilooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0