Vad ska de bli till middag?

Kanske pannkakor. Fast godare med våfflor... Men farmors våffeljärn är så seegt.. Får bli pannkakor!

I morgon ska Dannes morfar komma hit ifrån Polen. Hans riktiga morfar som först nu kommit på att han ska bry sig lite om sina barn/barnbarn här hemma. Så lär väl städa nu så huset blir vackert tills han kommer... Tycker att det är sjukt att man kan skita i sina barn i så många år och sen bara dyka upp helt plötsligt och tycker att allt är helt okej?? Fattar inte, men är väl inte så insatt heller.
  Faktum är dock att jag känner honom lika bra som Danne gör... 

Igår jobbade jag. Gick rätt fort. Sen flyttade jag över mitt sminkbord som jag fått ifrån farmor och farfar. Och fasten Danne gruffa lite så står de nu på sin plats i sovrummet. :)

Idag vart det jobb på Södra brunn. Gick rättså fort de oxå, var ganska lugnt. :)

Nu ska jag sluta sitta här och drälla. Måste göra nått idag oxå. Tyvärr.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0