FREDAG!

Äntligen fredag! :)

Har vare till bettan idag och ätit tårta för hon fyllde 20 i veckan. Det var mumsigt! Och kul att träffa tjejerna. :)
Sen åkte jag hem till hagas och käkade mat. Dog dock ca en timme för pappa att laga strips..i ugn! Haha.. talanglös... :P

Nu ska jag duscha och åka över till Ted och Sai. Danne och Milou är redan där så får gasa lite!

Niklas fyller 17 i morgon oxå, men jag har inte hunnit köpa något än!! Aja, hinner (förhoppningsvis) i morron.. :P


Vad sysslar alla andra med idag då?

KRAAM 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

JO i dag så har jag jobbat, sitter hemma nu och tykcer att det är grymt skönt ;) . Men du har ju bara ca 27min kvar :D

2009-09-20 @ 16:34:08
URL: http://mizzeveliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0