PASS

Har precis kommit hem ifrån shoppingrundan med Emma. Har vare till Polisen och skaffat mig ett pass. Fick lämna mina fingeravtryck hos dem. Ganska läskigt. Nu måste jag se till att ha vantar på mig om jag ska bli kriminell.. :P
Det har varit en väldigt rolig dag! Har köpt en ny klänning på gina som jag ska ha i morgon på Ems 20-årskalas! :D
  Och alldeles innan vi skulle åka hem skulle vi köpa murbruk (!), Daniel sa att det fanns i 5kg säckar så vi tog ingen vagn med oss. Det skulle vi få ångra när vi försökte släpa ut en otymplig 25 kilos säck till kassan.
Tur att Em vare på gym i veckan så att hon hade utvecklat lite muskler..hmm.. ;)

Längtar till i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0