Two doors down...DP

Har inte haft tid att skriva på ett tag eftersom man har/ska jobba ganska mkt. :) Ska jobba delad på söndag och sen hela nästa vecka på dagis! :) Not bad!

Fundrar på om man ska plugga till sjuksköterska... 3år är rätt lång tid.... :S Sen har jag nålfobi, men den kanske man avvänjer sej med. Behöver väl inte sticka sig själv så ofta. :P 
  Man kan tydligen plugga på distans, dock inte säker på att detta är det bästa för mig då man kanske behöver nån som sparkar en i häcken i mellan åt.. :P Nä, det är väl ungefär lika seriöst infall som det att jag skulle bli återförsäljare och köpte på mig produkter som fortfarande står i garderoben eller som när jag fick för mig att bli författare och skriva en bok. Haha behöver väl inte berätta hur det slutade. ;)
 
   Är så roligt på Solängsgården vissa dagar, tycker att de boende är så söta och goa. Dock är vissa i personlen kräkframkallande. Men så äre väl överallt.. :P Undrar om de är så pass kul att man ska utbilda sig..?

Daniel är i Borlänge och kikar på bil så är hemma ensam. Hoppas att han inte kommer hem med nån ny skrothög bara. Och det tråkigaste i det hela är att han då ska sälja både audin och mercan och då måste JAG köpa en EGEN bil! Fy fan.. Har vare så skönt att åkt i hans som han betalar skatt, försäkring och underhåll på. Går nått sönder; "Nämen älsklig, det är ju din bil.." :P  Lyckligtvis har han aldrig protesterat. Haha..

Nä nu ska jag nog göra något. Händer det något kul ikväll?? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0