Helgen gick fort

och plötsligt var det en ny vecka igen.
Tänkte lägga upp mig så att jag får jobba lite denna veckan men nu när jag läst igenom allt som jag ska hinna med i engelskan så känner jag att jag nog inte kommer att hinna. Jag trivs mkt bra med att vara hemma och plugga men min plånbok gråter floder just nu.... :(

Danne och jag har diskuterat tillök här på gården men vi får se hur det blir. (EJ BARN!) Det bli mkt jobb och jag är inte säker på att Daniel har fattat det än men det är kul att han lika som jag vill ha lite liv och rörelse på gården. :) Vi måste först bygga om i ladugården och sätta upp hagar. Ta hem foder och fixa så det bli acceptabel levnadsstandard för dem. Shiit, vi som inte hade mkt att göra innan redan med bilar, renovering, vedkapning m.m. Är vi smarta eller?! :D

Igår bokade vi resan till tallin iaf och jag drog såklart nitlotten och ska köra hem. :( Från Sthlm :(
Blev inte så dyrt iaf. 400kr var för en 40h tur m frukost. Överkomligt! :)

Haha, jag gjorde ett fynd idag. Det hängde en lie uppochner i ett träd mitt i skogen när jag och mille var ute och vandrade på ägorna. VEM lämnar en lie mitt i en skog?? Jag tänkte att det är nog precis så en B-skräckis börjar. Man hittar en lie och sen... Ja.. Men nu ska vi inte jaga upp oss,jag lever ju än.. :P

Nu tror jag att min kära hund och jag ska ta en liten joggingtur och hoppas på att det inte börjar regna på oss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0