I'm so good!

Idag har jag vare mkt produktiv. Gjort all eng som jag skulle göra idag+ lite extra för jag hade lite kvar sen förr i veckan. Så sköönt! Diskat all disk och städa köket hann jag oxå med innan Danne slutade jobba.
Sen kom Danne hem och nån minut efter det kom Ted förbi. Vi ska åka till Tallin!! :D Har inte bokat än dock eftersom Sai inte visste än om hon kunde följa med. Men kul ska de bli. :) Synd att man är så jädrans sjösjuk bara... :P

I morgon ska jag träffa chefen på solängsgården och prata sommarjobb. Förhoppningsvis får man jobba även denna sommaren. :P Sen på kvällen så är vi bjudna till farmor och farfar på fika för de har brölloppsdag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0