Klapp på axeln

Idag har jag gjort klart engelskan och slipa i köket. Iaf där danne har lagt golv. Sen ska förhoppningsvis mor och jag åka och köpa tapeter! :)

Nu väntar jag på att Daniel ska sluta jobba! :)

Har letat efter produkter till mina lädersäten till bilen, men de värkar vara svårt att få tag i. Har hittat en hel serie som värkar skitbra, men man kan inte beställa direkt från leverantör utan måste finna någon lämplig återförsäljare. Fanns i borås. Yeah right att jag åker dit då?!

Igår var vi hos farmor och farfar. De hade vare gifta i 60 ÅR= diamantbröllop! Sjukt länge!! :D Haha, och de är så söta de två. Farfar minns ingenting alls han så farmor berättade om dagen de gifte sig och hon berätta om att farfar var förlovad med en annan innan farmor. "Ja, Ja minns då inte ja.."  var nog farfars standardsvar igår, Haha. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0