Måndag :)

Det är ganska ovanligt att man får ha en bra måndag, men det är ju röd dag så Danne är hemma idag oxå! :) Boysen kom vid halv elva-tiden och började greja i köket. Det börjar likna nånting nu :) Taket kom upp igår och idag ska de flytspackla golvet. Jag började spackla väggar igår men de gick lite sisådär. :p
Så i veckan blir det till att måla taket en gång till och att inhandla tapeter.

Påskhelgen har gått fort, och det har varit mkt festande. Det är inte förren idag som man börjar bli helt normal. :)
Tors: Heartbreak
Fre: Mat hos Dannes Mormor sen Fest hos Anton ( jag tog vilodag)
Lör: Påskmat hos Dannes föräldrar sen Dans i Bygdegården
Sön: Matteprov och Snickring (jag är inte så delaktig direkt) :P
Mån: Diska en veckas disk (suck!) och Snickring 

Väääldigt kul! Men lite slitsamt. :P

Nu borde jag gå ut med vovven, men det råkar snööööööööa!!!!!! Typiskt!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0