Nu ni!

Jag har fått hem mitt löshår och jag älskar det! Det är supersnyggt och enkelt att få i. Försökte knäppa lite kort men kan ju bara meddela att fotograf är då inte en framtida karriär för mig iaf... :P

Före                              Efter                           

                                                 


Man ser inte håret så bra på dessa kort, kunde inte få till det...suck.. Men det följer med till Sala i morgon så då kanske jag får visa upp det för någon.. :P

Usch, nu har jag kommit på att beach 2010 närmar sig. Kommer nog inte att visa mig i bikini på flera år... känner mig som en flodhäst! Därför ska jag gå ut och gå nu så kommer jag på att det är jobbigt att banta och så går anfallet över.. :P


Kommentarer
Postat av: Ecce

Tjusigt jag kan hänga med på en promenad ja ;)

2010-04-29 @ 12:19:18
URL: http://eccee.blogg.se/
Postat av: Ecce

Jasså men jag har nog nå bilder på er ja som du kan få ;P jag har typ tagit våra från en massa folk för att få ihop det till en bok :P Ja jo han tyckte om den :)

2010-04-30 @ 11:53:27
URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0