Sjuk :/

Enligt pappa har jag åkte med "raggararmbågen" ute för mkt. :P Men jag tror snarare att det är Daniel som smittat då han vare sjuk nu i en vecka ca. Fast han har bara hosta å vart hängig så han har gått till jobbet ändå och nu dumpade han över symptomen på mig.. :S

I helgen åker skönheten upp på bryggan så att vi ska kunna kika hur hon ser ut under.
Jag upptäckte just att det var en rackarns dyr hobby jag skaffat. Usch, men de är värt det! :D Kommer dock ta några år innan hon blir som jag vill ha henne. Dessan min! :D

Haha, känner mig lite nörd som sitter och putsar krom hela kvällarna men de blir ju lite skillnad oxå :)


Mina orginal
navkapslar, orörda                               Autosolen har gjort sitt                     FÄRDIGA! :D
                         

Blev ju lite tjusigare iaf. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0