Sun(ny)day

Solsken,idag! Och jag lära sitta inne och göra mitt sista prov inom matten. :( Men det var trots allt det SISTA! :D
Kändes som om jag ev skulle kunna ha klarat hälften av frågorna. Inte så mycket att hurra för, men ändå rätt okej. Vet dock inte om det bli g. Skulle vara kul och veta för i morgon startar nästa kurs i eng b och jag har inte vågat beställa boken än då den kostar 450kr. Inte så kul att lägga ut de om man inte blir godkänd och inte får fortsätta.
   Igår hittade jag fram till högskolan utan större svårigheter vilket var riktigt skönt. Men sen var det väl inte en sån där jätterolig dag direkt att sitta inlåst och göra sju olika prov. :S Kändes som om min hjärna blivit manglad ungefär när jag väl var klar. Men nu är det över! :)

Tagit en långis i solen med båda mina båda älsklingar. <3 Var såå skönt! Dock lite kallt i skuggan än, men det är på väg åt rätt håll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0