Usch vad pinsamt

när man sitter där framför chefen och hon säger "bästa egenskapen hos dig/värsta egenskapen hos dig" Öhm..hmm...mm
Så får man hitta på nåt som kanske kan låta okej. Skulle väl iaf få jobba i sommar tyckte jag att det lät som. :) Hade skrivit att jag vela vara ledig v 29 men hon fråga om inte v31 skulle funka i stället och eftersom att Dan troligtvis har sem då så blir de nog bra iaf. :) Int ä hä så noga hällä.

Jag har beställt löshår! :D
Blev inte så långt som jag vela för jag hittade ett jättebilligt på rea och då får man väl ta de man har råd med. 45 cm är väl liite längre än vad jag har just nu iaf hoppas jag. :) Kan knappt vänta tills det kommer!

Vad ska man göra nu då? Bygga snögubbe?? 


Och Maja, När far vi?! :D

Kommentarer
Postat av: Josefine

men kan du åka utomlands med mig nångång kanske? vavavavava? :D



haha, såklart. engelska and me!! ;)

2010-04-22 @ 16:48:24
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: maja

haha, när du vill! jag tömmer sparkontot och är redo att dra vilken minut som helst ;) kan vi inte ta skottland på samma gång? jag är lite sugen på att bo i ett slott...

2010-04-25 @ 20:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0