You're the greatest!

Hyllning!

Nu ska jag göra klart matte uppg och hoppas på g. Håll tummarna!!!

Vet ni vad jag gjorde igår? Såg på Hockey med Daniel!!!! Wth!? Hahaha...(Roast på berns, var försenat) Tänkte ni ville veta det. :p

Yeasterday I took a walk with Anna. Today with Ecce! :D Nice to have someone to talk with. :) (Mille is not so interested in to get me any answer if i have a discussion with him) :P Haha min engelska suuger, men det är ju de jag jobbar på att ändra nu. Läraren sa åt mig att skriva och prata så mkt engelska jag kan. Problemet är att jag hittar på lite egna ord när jag inte kan och då blir det en sjujäklrns svengelska. Danne bara skrattar åt mig, så inte får man hjälp där heller... :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0