Ger upp snart!

Gud vad mkt man skulle göra som heltidsstudent. Smart jag som inte kunnat lista ut det innan... :P Dyrt och ansträngande, men skulle tro att det är värt det. 

Var just ute och matade mina glupska får. De har ätit upp exakt allt i hagen nu! Måste göras en ny, men hur ska vi hinna?? Om bara köket kunde bli klart nån gång! Under tiden får de nöja sig med hö och vad de lyckas finna i hagen. :)

Igår var jag på zumba. Jättekul! Men det gick vääldigt fort och det var ganska svårt att hinna med. Men svettig blev man! :) Synd att man inte har råd att gå alla gånger...

Nä, nu måste jag studera vidare och sen ska daniel och jag se på time out och äta blåbärspaj! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0