Hemma igen!

Vi kom iväg till rättvik till slut tack vare att anna ställde upp som hund/får vakt. Otroligt snällt!
Åkte dit igår eftemiddag och fick mat av ingmari och uffe när vi kom fram. Sen drack vi öl, kika på bilar och hade trevligt. På kvällen blev det vin och kex vid husvagnen innan vi gick till sängs.
Idag åkte vi till marknade och kikade, men det var mest krimskrams. Inhandlade en väska och en tröja iaf. Träffade john, therese och olle där oxå. :)
Sen när vi kom hem ringde ekström och fråga om vi skulle grilla så då var de bara att hoppa i duschen och åka över dit. Väldigt bekvämt så slapp man laga mat.. :P
Fick se deras fina hus oxå. :) Sen drog de till åshammar och själv åkte jag hem eftersom jag ska jobba i morgon.

Tråkigt att ledigheten är över men samtidigt tycker jag att den har varit alldeles lagom. Jag har hunnit varit hemma och slappat samt vare borta och gjort lite kul. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0