Oh la la la

Så trevligt det är att vara ledig! :)
I tisdags var vi till ön och festa till lite, inte så mkt kul folk som man kände dock. Brukar ju träffa många gamla kära kamrater men vart dåligt med det. Roligt att dansa iaf! <3
I går var det mysdag heeela dagen, tror inte jag gjorde nånting vettigt alls! Jo mocka hos fåren och hönsen. Sen var det soffa, mys och pizza som gällde. 4 filmer tog vi oss igenom, bla shutters island som var riktigt bra. Det tyckte inte daniel men jag gillar när man får tänka lite... :P
I dag åkte jag, emma,emma och maja och spelade minigolf i stjärnsund. Jag kom 2:a! :P Väldig härlig dag! Kom hem vid fem-tiden och då handlade jag och gjorde taco till mina duktiga arbetare här hemma. Danne och Manne har vare såå duktiga idag så de minsta jag kunde göra var väl att ge dem lite god mat.. :)
I morgon far vi till rättvik, om det blir som vi vill. Blev krångligt med Millen men om man har tur så kanske de går att lösa.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0