Fredag

Fredag nu igen! Veckorna går så fort!! Har massor kvar att studera för denna veckan. :/ Blir nog till att plugga lite i helgen oxå. Kanske ta med böckerna om vi ska åka och köpa skoter. :P De är ju typ en miljon mil bort allihopa och daniel envisas med att åka pick up och hämta. Jiiiipiii... Några timmar att öva på iaf.

På tis eller ons ska mamma och jag åka och handla julklappar! :) De sista hoppas jag, så att man blir klar. :)
Har ingen ro alls att sitta och plugga idag. :/ Igår tittade jag på web-föreläsningar från morgon till kväll så nu känns de som jag gjort en veckas jobb informationssmässigt! Kanske ska baka en saffranskaka ist? Då ligger man på plus inför kvällen så då kanske man kan få se en film ikväll. :P Tjejerna rekomenderade the blind side och jag vill jättegärna se den, men den innehöll väl nån känlsosam scen så då kan inte Daniel se den, enligt honom själv. Suck...


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag älskar The Blindside! Klart han kan se den, det kan ALLA. Hoppas det går bra med pluggandet! :) Själv hade jag hemtenta igår och nu är det bara två veckor kvar innan det blir JULLOV!!!!! :D

2010-12-04 @ 16:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0