Lyssnar på musik och halvsover..

Såg Barry Manilow på Rachel Ray, och blev väldigt nyfiken på vad han spelade för musik. Han är faktisk jättebra! Han gör sånadär lugna låtar som man kan slölyssna på, perfekt när man pluggar. Tänk att musik blir mycket bättre om man sett personen i en intervju eller något sådant. Tex såg jag John Mayer i en intervju förut och då tyckte jag bara att han var en player och elak eftersom det stod så i alla skvallertidningar, men på intervjun sa han mycket som lät vettigt och han verkade inte alls som tidningarna framställt honom. Och sen när jag kolla upp vad han hade för låtar så var det ju några som man faktiskt hört och tyckt varit bra.

Sjukt hur påverkad man blir av media, även om man inte vet om det. Men har man bara hört en envägs-argumentation, så är det klart att man får kanske en aningen snedvriden bild.

Jag är astrött idag, men jag måste ta tag i det här nu. På fredag har jag tenta och den ska jag klara!

Nu har vi blivit med skoter oxå! :) Daniel och Niklas åkte ända till Gnarp igår och hämtade hem en lila skönhet. Fast när de kom hem sa de att den inte startat. Haha! Daniel älskar sådana affärer tror jag, som hans moped som han köpt så "billigt" och sen inte startade på hela sommaren trots timmar av skruvande. Hoppas att det inte är något allvarligt med skotern nu för jag vill inte att Daniel ska skruva mer nu. Nu kan han väl vara hemma och underhålla mig ett tag. :P Blir så ensamt att vara ensam jämt.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0