Monday

Tack för alla peppande svar! :) Och jag fick se the blind side med Danne trots allt. :) <3

Nu börjar de köra ihop sig med två inlämningar och en tenta innan jul... Usch...
+ att "Niina the Pina" hoppade av väldigt lägligt inför inlämningen när det var hon som stått för alla uppgifter. Typiskt.

Måste bara säga att ibland kan man förundras över vad som händer i världen. Jag satt bara å gapa här ett tag, sen blev de hysteriskt roligt. hihi.

I fredags var jag över till ecce och skulle kolla film, men det visade sig att den inte fungera i deras spelare, så fick ta med den hem igen. Trevligt ändå. :)
I lördags var vi på julbord. HAHA-många orsaker. Där kan man oxå förundras över folk. Hur de tänker och fungerar. Tjoho-tur att man själv är så jävla perfekt.. ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack =) Ja jag vet :D Vart så himla glad när jag fick se schemat och såg att jag slapp både jul och nyår :D Slipper man stressa så mycke på julafton eftersom vi skulle ha öppet från 9 - 14.. Skulle knappt hinna hem till Kalle Anka då ju :/ Men ni äter i Färnebo eller hur vart de? :P

2010-12-10 @ 09:55:40
URL: http://lilllundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0