Nervös!!

Usha ja, idag är det dax för tentan som legat som ett moln över mig i över en månad. Suttit och pluggat och pluggat och pluggat.. Men det dryga med tentor är att de alltid krånglar till det för en. Drar bort något nyckeltal så att man ska få räkna ut det själv, men då man alltid haft det talet förr när man räknat så ställer de allting på ända för mig och fiaskot är att konstatera.. Uscha usch... Och från kl 3 till kl 8!! Jag kommer sova sista timmarna... Jag är så nervös, det är bättre att ha det på morgonen så slipper man gå och vara nervös i en hel dag.

Och vädret är ju inte så roligt heller. Hoppas att jag överlever att köra in och tillbaka idag.
Har tänt typ en miljon ljus här i köket nu för att få upp lite värme. Det är mysigt men det hjälper inte sådär extremt mkt... :/ Daniel ska köra in ved när han kommer hem, så jag sparade de ynka pinnarna vi hade kvar i källaren så att han skulle ha lite torrt att tända med sen. :(

Sammanfattning: Ingen rolig fredag...alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0