Ooops!

Nu vart det krångligt. Var in och pratade med studievägledaren idag. Måste ju plugga upp ett par ämnen.. Jag trodde att man skulle kunna plugga matte och engelska på kvällstid, men de gick inte. 100% i fem veckor vardera. Och hon sa uttryckligen ifrån att jobba samtidigt. Ajaj, och jag som hade praktikplats på g och allt.. Och då lär jag ta csn-lån. Järnspikar, så krångligt allt vart!
  Ska in i morgon och göra ett engelska prov för att kolla om jag har tillräckligt med kunskaper för att läsa det på distans. Så nu blir man nervös... Hoppas hoppas att jag klarar! Orkar inte åka buss till stan och försöka plugga. Och de kurserna startar inte förren i aug.. Bläää....

Det är ialla fal skönt att ha ett mål nu, något att sikta på. Man vet äntligen vart man ska lägga fokus och prioritera bort vissa saker. Det tråkiga är fortfarande ovissheten. Kommer jag med, kommer jag klara det, kommer jag överleva ekonomiskt och är det det här jag vill? 

På vägen hem svängde jag in på ica-maxi och storhandlade. Så sjukt mkt att jag inte tror att jag behöver handla på fler månader! Haha, fast sen hade vi ju en inneboende som äter för fyra oxå... 

 Hungrig? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0