Puh, håret sitter kvar!

Jag var som sagt till frissan igår och de gick inte alls så bra. Jag valde brunröd färgning med blonda slingor, men när hon skulle ha i den brunröda färgen så blev jag alldeles het i hårbotten och det började klia och svida jättemkt! Frisören hade aldrig varit med om något liknande! Det var vida känt att håret kunde koka vid blondering om man har egen brunn, men hon hade aldrig sett några tedenser till det vid brunfärgning.
  Vi lät det sitta kvar iaf och jag försökte att härda ut. Ska man vara fin....ja ni fattar....
Och håret satt till min lättnad kvar när jag gick därifrån. :)

I morse kändes håret väldigt sprött, hoppas att det repar sig... Ett plus dock är ju att de är så billiga där. 550kr för hela paketet betalade jag. :)

Annars fyller Gunnar Gutt i dag, så ska över dit och gratta honom. Kanske får lite tårta. Mums! :)

Jag har nu hittat en utbildning som jag kan tänka mig att gå. men då måste jag läsa upp ma c och eng b först. Typiskt! När man äntligen kommer fram till något som värkar lite spännande så har man i nte behörighet.. :(
Ska ta mig till en sån där studievägledare eller vad det heter och försöka reda ut allting. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0