Så härligt!

Idag har vi fått lite hjälp av Anders med att räkna ut vad vi behöver för material till köket. Känns trevligt att det för en gångs skull händer nånting! Känner att jag har tjatat väldigt mkt på Danne i ett år nu om att jag vill ha köket klart, så det känns bra att bollen äntligen är i rullning. Nu ska man bara se till att det fortsätter rulla tills hela nedervåningen blir klar... ;) Haha, aldrig nöjd jag.. :P

Jag har hittat en bil som jag vill ha jättegärna inför sommaren! Till och med Uffe tyckte den var fin. Men kanske lite dyr.. Hmm.. Inte så bra när vi ska renovera oxå.. Och speciellt inte när man funderar på att plugga! Men man lever faktiskt bara en gång och ibland lär man få unna sig medan man kan! :P

Undrar om de blir nå fart ikväll då? Vart bara lite trevligt fredagsmys igår för Daniel och mig. Komedi och taco. :)

Nu ska jag väl ut och kika på Danne när han manövrerar Fergan så fint.. :P


Kommentarer
Postat av: Anna

Så dyr var den ju inte om du tänker på vad du får för pengarna:P Fast sant att de kanske inte är så smart att lägga ut en massa pengar på en bil när ni ska renovera.. Men ja tycker du ska köpa den:P

2010-02-20 @ 15:41:25
URL: http://lilllundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0