Tillbaka!

Efter ett uppbrott på... ja ett bra tag iaf, så är jag nu tillbaka. :)

Jag börjar få vårkänslor, fast det absolut inte är vår ute när det är såhär kallt, mulet och snöigt.
Men inne kan man göra lite vår. Köpte tulpaner och krokus igår, vilket gör sig väldigt bra på mitt köksbord. 





Jag ska till frissan sen idag..Har tusen olika frisyrer i huvudet men kommer nog bara bli det vanliga. 
"Uppklippt och en vanlig brun färg med slingor"
 Trots det kan man ju bli lite inspirerad av bilderna här nedan. Vem snyggast? :)




Får hoppas att man vågar visa sig ut i morron.. :P


Och förhoppningsvis kanske vi kan komma iväg på avatar i morgon! Skulle vara så roligt om man hann med och se den på bio. Den är nog bäst där. Fast Daniel vill se nya sherlock holmes så få se vad det blir... Bio iaf! Mys!















Kommentarer
Postat av: Ecce

Haha du skulle ha tagit med mig så hade jag kunnat köpt alla turkosa grejor istället :D Bra att du börjat blogga igen ;) tkr frisyren i mitten är snygg kanske inte just färgen men frisyren, go wild ;)

2010-02-17 @ 17:42:21
URL: http://eccee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0