Halvklar!

Nu har jag ljusa upp hela håret. Sen tänkte jag göra slingor. Får hoppas att håret pallar det bara. Nu blev det så där hemskt varmt igen när jag hade i färgen så jag trodde att det skulle brännas bort. Men det gick över den här gången efter några minuter. Kan lova att jag höll andan då och bara vänta på att håret skulle trilla av. :P
Måste vara nånting i vårat vatten som inte tål hårfärg.. :P Men men.
Lägger väl upp efter-bild få se om ni ser nån skillnad.. :)


Tog en ny före bild då den andra inte visade så mkt hår..:P Denna var ju inte så charmig men det var ju trots allt håret ni skulle fokusera på.. :D

       
  
Resultatet!

    

Blev lite mer livfullt. :)

De ringde ifrån solängsgården oxå och frågad eom jag kunde jobba i morgon natt. Of course! :D
Blir min första natt men på nå vis tkr jag att det är rätt skönt att jobba natt och sova på dan. Synd bara att jag måste gå upp i morgon bitti och jobba 7-12 först men det var ju 7-14 i från början så ska ju inte klaga.. :)

Nu vill jag åka till hemlingby och handla lite. Har så rackarns tråkigt! (Det är därför jag skrivit så mkt här idag..) Haha! Trots att vi ska gå på biltema bara (om jag känner daniel rätt blir det väl rally dit och rally hem..) så ska de bli skojjigt. Om jag har tur kanske jag får åka dessan. :)



Kommentarer
Postat av: Anna

De vart ju jätte bra! :)

2010-07-06 @ 22:38:02
URL: http://lilllundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0