Ojoj..

Var ett tag sen man skrev nu... Har väl mest vare jobb för min del.Var till Västerås i fredgas och de var jättekul. Dessan höll både dit och hem. (Fast morsan blev lite nervös när jag först glömt stänga tanklocket så åkte med det öppet och sen inte stängt motorhuven helt..!)  Haha! Jag var så uppjagad och stressad så visste knappt ut eller in, men de gick ju bra till slut.. :)
Sen blev de jobb jobb jobb.. :)
Helt okej, fast det varit så jäkla varmt i veckan!!

Idag har vi varit till byggmax och k-rauta och köpt grejer till köket. Hoppas att daniel hinner komma en bit med det på semestern! :)

I morgon jobbar jag 13-21 sen ska vi fira att daniel får semester, så de ska bli roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0