Midsommar 2010

Vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Jag har lärt mig att det inte är någon bra idé att dricka och jobba dan efter. Inte alls smart...

Jag jobbade till kl två på midsommarafton och sen åkte danne och jag ner till sandsnäs där vi fick mat av dannes föräldrar. Jag hade kul på sandsnäs. Oftast blir det väl så kul som man gör det. Bandet var ganska dåligt vill jag minnas men hade kul iaf.

Igår började jag jobba kl fyra. Men hade gärna kunnat vänta några timmar till. Fy vad trött och slut jag var!
Sen blev jag chaffis till kl halv tolv, inte riktigt som planerat och sen tog de ett tag innan man kunde varva ner så kl kvart över tolv låg jag i sängen. Men blev inte mkt sova för det...
Kl 01 skrev daniel sms och ringde
Kl 02 Kom daniel hem
Kl 04 Telefonen ringer (var väl nån som vela ha skjuts hem...suck..)
Kl 06 väckarklockan ringer

Så om jag var trött igår så är jag döende idag. Har delad tur idag så ska snart åka igen och ta kvällspasset.

Så av min midsommar har jag räknat ut följande. Man ska inte dricka och inte vara fyllechaffis. Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0