15/3

Tröök! Varför ska de vara så fint väder när man måste vara inne och plugga? Vill gå ut! Men ska försöka göra lite bättre ifrån mig den här veckan eftersom provet i fredags verkligen var tufft! Vet fortfarande inte om jag klarade det... Jag ska sluta glutta på svaren sist i boken om jag inte kan och försöka sätta mig in i vad som händer ist..Men de är ju så förbaskat trööökigt!

Helgen har gått fort! I lördags var Ecce och jag in till stan och köpte en kökssoffa. En brun med grön klädsel. En riktig snygging..! ;P Som jag nu ska göra om. Vit ska den bli och är jättesugen på att ha grått (fusk) fårskinn på den. Skulle bli både fint och gosigt! :P
  På kvällen fyllde mamma, så fick kika på m-festivalen där. Hyfsad låt som vann, kanske inte den bästa men helt okej. :)

I går slipade jag på min soffa. Flera timmar tog det, och när jag bara har en liten fläck kvar, DÅ ger slipmusen upp. Kändes inte så kul eftersom Danne fått den i present av mor och far sin och knappt hunnit peta på den innan jag pajar den. Jag har sönder det mesta nu för tin så blev inte förvånad egentligen... cirkulationspump, vindrutetorkarmotorn, sparken, musen osv...You name it!
   Men men, lär väl köpa en ny åt honom eller slipa allt annat för hand. Nu läär jag tillbaka till matte-boken!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0