Dilemma

Har fått i uppdrag att kika lite på handfat till nya toan. Danne och Manne tror att ett hörn-handfat är bäst. Jag tycker väl egentligen oxå de men sen sprang jag på den här fina på nätet






Tänker mig den med romantiskt tema. Lite grönt och blommor. Har en perfekt bild i mitt huvud. MEN den får inte plats! Så jäkla typiskt!

Nästa kandidat
Ifö Impuls möbelpaket

Hörnhandfat+ lite förvaring. Men snygg. Njaae....
Danne gillar denna dock...

En annan är denna
Klicka här för större bild


Det är jättesvårt! HJÄLP! :P

Kommentarer
Postat av: Linus

Jag lär ju säga att de första är lätt snyggast! Synd att det inte får plats.

2010-03-07 @ 18:09:52
Postat av: JD

jag gillar den i mitten ;)

2010-03-08 @ 16:39:29
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0