Fredagsmyyyyyys!!

Ska de bli ikväll med Taco och film. :) Ska ju jobba hela helgen så de blir rätt lugnt.
Fast i morgon så ska vi till stavgården och fira tommy som fyller 40.

Idag gjorde jag delprov 2. Tog fyra timmar och jag höll på att börja grina när jag körde fast på ett tal och höll på med det i säkert en timme. Tror jag räknade ut det på alla tänkbara sätt förutom det rätta.. :P Jag hatar engelska, men nu känns det som om jag inte kan vänta med att få börja med det. Kanske man förstår mer av det.. :P

Sen har inte Dannes present kommit än!!!! Jag blir galen. De lovar och lovar att den ska komma. Tur att jag inte har betalat än, annars skulle jag vara nervös.

Jag skulle egentligen vara ute med soffan min i stället för att sitta här men de är så rackarns dragit i ladan. Åsså är ju musen sönder... :P Haha, och nu kommer jag nog att få måla skåpet i källaren vitt oxå. Beklagade mig så för mamma igår om allt jag inte får göra för Danne så hon tyckte att han var sååå hård mot mig. Och för att svärmor nu inte ska tro att det är total diktatur i detta förhållandet så känner Danne sig tvungen att låta mig få som jag vill. Haha, tur att han fruktar min läskiga mamma!

Ooooops I did it again. (Satt här alldeles för länge.. :P)


Puss på er! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0