Glad påsk! :P

Haha.. Igår hade jag så himla tråkigt efter några timmars räknande att jag ville spy på boken. Då kom jag på att jag hade ju inhandlat lite söta ägg och det är ju faktiskt bara..hm.. två veckor(?) kvar till påsk. Så jag satte fram riset på bron och pyntade upp det riktigt stiligt. :) Sen kom Daniel hem... Han förklarande för mig att man absolut inte kunde påskpynta än! Så fick jag ta ner allting. Haha, så går det när man försöker vara lite kreativ. :P

Men sen åkte vi och handlade igår kväll. Färg till taket i köket och viktigast, min soffa! :) Handlade oxå en häftig miniräknare så nu ska de gå mkt bättre med räkningen. :)

Sen på vägen hem vela jag till blomsterlandet, någon muttrade lite surt men vi åkte iaf dit. Var väl inne fem minuter ungefär så jag tror inte han led spec mkt.. :P
 Lyckades dock införa lite påskpynt i och med denna påsk-grupp som jag gjorde när jag kom hem. :)



Var på GNK igår och handlade lite oxå. Var så sugen på att ha ett ljusfat på köksbordet.
Vad sägs om dessa för 59kr? Fynd! :P

 

Idag lär jag prata med henne. Vill inte, orkar inte...


Kommentarer
Postat av: JD

vem är det du måste prata med?



svar: haha, jag har spotify, 3 st! men den musiken kan man inte lägga in på sin ipod ju! :P

2010-03-18 @ 11:08:07
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0