Hipp hipp HURRA!

Idag fyller älsklingen min 23 år. Så idag är han 3 år äldre än mig. :) Som han sa när han vakade " vad ungdomlig du ser ut idag.." Haha...
Så idag klev jag upp 06.10 och kokade kaffe och fixade presenten, så att jag kunde "överraska" honom. Dock lite svårt när man sover i samma säng och köket ligger vägg i vägg.. Haha, men han blev nöjd iaf.
Han fick tavlan och en varmvattenberedare. Inte så romantiskt, men väldigt bra att ha. Sen ska han få filmer senare... :)

Så eftersom man vare uppe ett tag nu så har jag hunni kört in ved, eldat, ätit frukost och tittat på supernanny samt fixat min soffa! :) Man borde alltid gå upp såhär tidigt, tänk vad mkt man skulle få gjort! :P Men dumt nog har jag inte gjort något av det jag skulle idag... Jag räknade bara ett tal i m-boken igår och vet inte om jag kan slå mig till ro idag och räkna vidare mkt heller.. Det är så dumt att vi fyller dagarna efter varandra! Blir så mkt ståhej då med bakning och städning och hela  köret. Och det vi har mest problem med är ju att få plats med alla! Vi brukade sitta i rummet men nu har vi ju byggt ut toan så där kommer vi inte in med några stolar, så vi lär nog dela upp oss mellan kök och vardagsrum... Aja, finns det hjärterum finns det stjärterum, som mormor brukar säga. :P

Här är min tjusiga soffa! Tyvärr har jag inga bra bilder på hur den såg ut före. Bara ett halvtaskigt, knäppt med mobilen när den ligger på flaket. Den var iaf brun och hade grön klädsel.. :P


Här hämtar vi den i Bomhus.
Ecce och jag fick mkt beröm av pojkarna för våran fastspänning.. ;P

 


Många timmars arbete senare blev den såhär. Hade vela haft lite fina vita kuddar till den oxå, men hittade inga bra igår. Så det får bli ett senare projekt.






Nu ska jag trotsa vädret och åka till ica och köpa grejjer till tårtorna. :)



Kommentarer
Postat av: Ecce

Men Gu va bra det vart du :)

2010-03-23 @ 11:55:16
URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0