Hjärnblödning!!!

Min hjärna har inte behövt arbeta så här mycket på flera år! Den hatar mig just nu men har fortfarande fyra sidor kvar att räkna innan jag får ta kväller. 
  Jag började redan nio i morse och tänkte att det här är snart klart! Tji fick jag. Kl 12 tittade jag upp på klockan och upptäckte att tiden bara flygit iväg och att jag bara hade kommit tre sidor. Så jäkla svårt att försöka lära sig själv av bokens torftliga beskrivning.
   Så jag kände att jag behövde en paus och for till färnbo. Mor och jag tog en timmes promenad i det fina vädret. Så himla skönt! Men jag blev ganska matt eftersom jag glömt äta både frukost och lunch, så mamma matade mig med mackor och kaffe när vi kom hem igen. Så jäkla skönt att åka hem till mamma ibland och bli lite ompysslad. Sånt händer inte här så ofta.. :P Tack mamma.. <3
   Blev några timmar till begravd i boken innan jag tog och for hem.
Suck, nu har jag bara resten kvar.. :P

ikväll hoppas vi på att vi får upp några skivor till i köket. Manne har ju kopplat bort strömmen så de blir inget  tv-tittandet, vilket är skönt iaf. :)

Nu lär jag räkna lite till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0