Jag ger upp!

Jag pallar inte detta! Har inte gjort mer än en dags matte denna veckan. Jag är redo att ge upp. Fredagens prov söög. Jag trodde att det gick bra men lärarens kommentar var att jag skulle repetera hela förra veckans arbete. Javisst! 50 sidor extra till dom som jag ska göra denna veckan.. BLääääää!
Nä så jag är på gränsen att ge upp. Dock har jag hittat en annan utbildning som jag känner skulle vara jättespännande! Kanske inte något som man går och tänker på som drömjobbet, men det innefattar allt som jag egentligen vill göra.
Jag vill söka till socionomprogrammet!
 Och det bästa av allt, Jag har BEHÖRIGHET och slipper plugga upp något innan!!!! :D
Så jag funderar på att skita i matten, skita i eng b och i stället inrikta mig på 3,5 år plugg med start i höst! (Hoppas att man kommer in bara..)
Gud, jag blir alldeles rådvill ang vad man ska göra med livet sitt. Jag vet ju i stora drag vad jag vill, men har ingen ning om vad jag vill jobba som. Har man socionomexamen så har man iaf en utbildning och kanske enklare att få jobb, dessutom verkar det intressant. Att få hjälpa människor på ett nytt sätt. Empati har jag massor av så det är ju bara bra om man kan använda den till nått.. :P


Vill tacka för alla fina presenter som jag fick igår och förrgår! :) Nice!
Skönt att det inte behöver bakas och städas på ett år nu. Typ.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0