Omg!

Hur ska jag klara av att studera hemma i 10 v???? Lite skönare idag iaf, blev klar lite tidigare. igår blev jag inte klar förren halv tio, så de känns liiiite bättre idag. :) Har hunnit med en långpromenad med mille i solskenet oxå. Och idag kom dom sista grejjerna till vatten/avlopps-historien, så hoppas att vi får till det i veckan.
Har även beställt en födelsedagspresent åt Danne. Nödvändig men ganska tråkig sak, så ska komma på något mera å ge honom. :)
Några bra förslag på presenter?

Svar Linus: Nä får klura lite på de för den var fin. :)

Svar JD: Klart du ska tycka olika mejj! ;) Men den var fin den mä.. :P

Nu ska jag städa lite, så att jag kan börja andas igen här hemma.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0