Plz, Don´t tell him ;P

Jag gick ut i ladan och hittade lite roliga saker att pyssla med. Det blev en tavla som Danne ska få när han fyller på tisdag. :) Tur att han inte kikar på min blogg.. :P Blev ju så stolt att jag lära lägga upp en bild.. 
  




Lånade en jättebra bok av Ecce där det fanns många ideer och tips för den som vill pyssla lite själv. Till den här tavlan kopierade jag ett gamalt brev som jag hittade i ladan (från någon som bodde här vid slutet av 1800-talet, tror jag) och sen stök jag på lite kaffe för att få det att se gammalt ut. Jättebra tips från boken! :)

Nu blev ju den här ganska romantisk så man får väl se om den går hem hos herrn. :P 
Min andra present är ju i total avsaknad av romantik så de ska nog bli bra. :)

Kommentarer
Postat av: JD

såååå fint såååå terese :D hihi!

2010-03-16 @ 21:43:15
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Elin Elfström

Jädrans du kan du.. Jag får aldrig nå pyssel eller annat gjort sen jag skaffa karl.. Målar dukarna står i garderoben :(

2010-03-17 @ 10:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0