Sunday

Pojkarna grejjar förfullt där nere och själv är man lite överflödig som vanligt.. :P Får iaf måla panelen till taket, men det torkar ju så dåligt nere i källaren så danne ska åka och hämta en värmefläkt sen så jag kan få lite värme. :)

Igår va Ecce och jag och kollade loppis-livet i sandviken. vart tyvärr inga fynd som man hoppats. Vart lite från dollar, men inge sensationellt..

Nu ska inte jag handla en pinal på hur länge som helst!! Loooovar! :P Är rätt trött på att pengarna rinner genom fingrarna och i andra sekunden sitter man och tänker att pengar är ju till för att användas. :P
Nä, jag måste spara tills jag börjar plugga + att jag vill göra trädgården fin till i sommar. Plantera buskar och träd, vilket inte kommer att bli billigt! Skaffa damm. Rosor. Pioner. Oh, vart är sommaren!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0