"Vi föds unika och dör som kopior av varandra"

Dame right!

Jag tror inte att jag ska vara hemma nå mera... Tänker för mkt! 

Folket som lever längst i världen är de som har funnit SIN mening med livet. Det där som gör att man stiger upp varje morgon och känner att varje dag har en mening. De är nöjda!

Jag sover helst hela tiden. Kan inte finna någon anledning alls att kliva upp. Så fort jag landar på sovrumsgolvet kommer alla "måsten" farande till mig. Jag kan inte "bara" vara hemma. Känner mig värdelös och riktigt känner hur alla tycker att jag borde ha hunnit med ditt och datt. Vilka "alla" är som bryr sig om mitt liv så mkt ät svårdefinierat, men i mitt huvud finns de. Måste göra något. Klart man ska hinna med och diska, gå med hunden, handla, tvätta, städa, laga mat, pynta, snickra, måla, osv... Jag är ju bara hemma! Och i och med det så glömmer jag huvudskälet till varför jag är hemma. Min matte. Den är körd...

Daniel fick FAST ANSTÄLLNIG idag! Grattis älskling! Du är värd det! :D

År 2020 kanske jag oxå lyckas med det.. :P

Ikväll blir det över till Farmor och farfar. <3 Ta med kladdkaka och grädde, det är lättätet. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0