Blev så ledsen

när jag fick tillbaka högskoleprovspoängen. Jag fick 0.7 (2 är max). Kommer aldrig bli intagen med de poängen på socionomprogrammet! Faaan! Såklart att det ska vara den mest sökta linjen i gävleborg med ynka 12 platser! (Förra året iaf) :'(
  Jaja.. Som ekonom får man ju bra lön...

Daniel försöker trösta

- Tror på dig ja! Du kommer gå långt... paus ...om du får stopp i vinnersjö!  Thanx, Love ya! ;)

Nu måste jag göra mera eng om jag ska ringa till tanten i morgon. Och sen blir det för ovanlighetens skull lite jobb! :) Ska servera på konserthuset med Therese (och några till såklart) :) Ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Ecce

Nej gu va tråkigt tänk att de alltid ska va hinder när man äntligen vet vad man vill, men kämpa på vi håller tummarna för att du kommer in :)

2010-05-07 @ 10:34:26
URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0