hmm..?

Lite läskigt dehär med små minnesluckor. När Daniel säger "jamen kommer du inte ihåg att du sa så?" Öh..näe.. Har jag..? ;P

Nu har jag bestämt mig för att sluta dricka så mkt!!  Ursäkt till alla som var med i bilen.. :P

Jobbade idag på torven. Från 10-18. Och gjorde min första fastkörning men då fick man ju lite motion när man lära gå in till verkstan och ta nästa traktor eftersom jag var själv på mossen..
Sen åkte vi över till mor och far och snodde potatis-sättaren så i morgon kan vi nog sätta potatis. Men jag blev så less och irreterad så vi lära åka fort hem igen innan de som niklas sa "de kommer nog ske ett mord i den här familjen snart.."

omg, tur att jag är normal.. :P

Nu SOOOVA! Imorgon JOBBA 7-?

Kommentarer
Postat av: therese

vad har hänt då då? lät ju alvarligt ju

2010-06-01 @ 10:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0