Raindrops keep falling on my head....

Vilket tråkigt väder vi fick idag då! :( Jag som hade hoppats på sol och värme. Igår fick jag stå på vedbacken hela dagen så då fick man lite färg, äntligen. Men lite mer kan ju inte skada... :P Dåligt ont överallt jag har sen igår då!! HATA ved!!! :D  Pappa och Niklas kom och hälsa på igår och pappa var så sjukt skadeglad bara för att nu är jag tvungen att stå på vedbacken vilket jag alltid undvikt väldigt noga hemma... :P

Så idag snickrar vi i ladugården. Ska byggas både till getter och höns, men nu så är vi snart klara!! :)

Annars har de vare en väldigt lugn helg, man får hoppas på att man får en vattenpump så att vi kan få ihop bilen till sandviken istället.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0