Fint väder idag...

... Dåligt med rubrikfantasi så då kan man ta till nått som alltid funkar, vädret! ;)

Igår var vi på brynäsmatch och det var faktiskt skitkul! :) Synd att de förlora bara.. :(
Sen gick vi på interpool och åt lite mat. Det var faktiskt rätt billigt och gott där även om någon klaga för att han inte blev mätt. ;)
Sen åkte vi hem, och eftersom ingen vela göra något speciellt mer så tog vi och ringde till anna och fråga om hon kunde hämta oss, så åkte vi till dannes mor och far. Det var ju alla helgon igår så de hade samlats där efter kyrkan. Så vart vi där ett tag, sen skjutsa snälla anna hem oss.

Inatt vaknade jag av att de levde om i köket och jag blev livrädd att hunden fastnat i råttfällan som stod rätt öppet i rummet där vi inte är. Men när jag kom ner såg jag att det inte var Mille som fastnat utan en liten mus och jag orkade inte gå ut med den mitt i natten så jag sköt bara lite ecklad in den bakom några skivor och tänkte att mille inte skulle komma åt den (trodde jag). 
När Daniel kom ner i morse låg råttan kvar i fällan men ben och lite annat slafs låg utspritt runtikring. MYSIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0