Tenta-STRESS!!

På fredag har jag min första tenta mellan 9 och 14... Skitnervös, så nu är det bara att streckläsa allt och packa in så mycket man kan i skallen. Det sorgliga är att det inte stannar där inne så länge.
Igår var jag i stan från kl 10 till kl halv åtta och skrev på en fördjupningsrapport med tjejerna. Nu är den inne men vi ska göra en opposion på denna veckan oxå!!! Jag döööör! Denna helgen kommer att bli den bästa på länge om jag bara överlever dit..! Tänk inge plugg alls på hela helgen för nya kurserna börjar först på måndag. :)

Nu ska jag åka och hämta dannes bil som har övernattat hos Haga bil och lack och blivit nyskodd. Så Daniel slipper sina "fyrkantiga" hjul, som han säger. Och måste väl hålla med honom om att den var liiiiiiiite skuttig. :P Så nu tar jag värsting 940:in och brummar dit. :P 

Kommentarer
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

åhå, lycka till med tentan :D



tack så mycket terese! hoppas vi ses snart <3

2010-11-03 @ 12:23:45
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0